Drogi Kliencie,

jest nam niezmiernie miło, że zdecydowałeś się dołączyć do grona użytkowników naszej platformy sprzedażowej B2B. Aby ułatwić Ci poznanie funkcjonalności naszego systemu, zachęcamy do zapoznania się ze wskazówkami zawartymi w tej instrukcji.

Z myślą o zapewnieniu większego komfortu Klientom WIALAN Langer i Wiatr Sp.j. 
i usprawnieniu procesu składania zamówień oddajemy w Państwa ręce PLATFORMĘ B2B dostępną pod adresem https://b2b.wialan.com.pl
Narzędzie to skierowane jest do firm, pozwala szybko sprawdzić dostępność produktu, wykonać wstępną kalkulację, złożyć zamówienie i monitorować stan jego realizacji. Znajdują się tutaj również informacje o aktualnych ofertach i promocjach.

W przypadku jakichkolwiek trudności związanych ze złożeniem zamówienia prosimy o kontakt:

Mail: b2b@wialan.com.pl 
lub 
Telefoniczny: (+48) 697630138 , 661733307 

Poniższy SPIS TREŚCI pozwala na wybranie konkretnego podrozdziału związanego
z funkcjonowaniem PLATFORMY B2B.

Niniejszy regulamin określa ogólne warunki, zasady oraz sposób sprzedaży prowadzonej przez WIALAN Langer i Wiatr Sp.j. z siedzibą w Tarnowie, za pośrednictwem Platformy B2B b2b.wialan.com.pl (zwany dalej „Platformą B2B”) oraz określa zasady i warunki świadczenia przez WIALAN Langer i Wiatr Sp.j. z siedzibą w Tarnowie usług nieodpłatnych drogą elektroniczną.

 
Instrukcja obsługi B2B WIALAN

WYMAGANIA TECHNICZNE: 

1) Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, aby móc korzystać z Platformy: 

a) Rekomendowane przeglądarki internetowe:

●    Google Chrome w najnowszej dostępnej wersji, 
●    Mozilla Firefox w najnowszej dostępnej wersji, 
●    Opera w najnowszej dostępnej wersji, 
●    Safari w najnowszej dostępnej wersji, 
●    Microsoft Edge w najnowszej dostępnej wersji.

Starsze wersje przeglądarek mogą powodować problemy z wydajnością.

b) włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików Cookies oraz obsługi JavaScript,
c) dostęp do sieci internet,
d) zainstalowany Acrobat Reader.

 

2) UŻYTKOWNIK B2B wskazuje na format przesyłanych przez WYKONAWCĘ (WIALAN Langer i Wiatr Sp.j.) środkiem komunikacji elektronicznej oświadczeń lub dokumentów: .pdf. Jednak Wykonawca może przygotować oświadczenia lub dokumenty w każdym innym formacie określonym treścią Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452).

 
SPIS TREŚCI

1.    DOSTĘP DO PLATFORMY B2B WIALAN
1.1    LOGOWANIE
1.2    RESETOWANIE HASŁA

 

1.    DOSTĘP DO PLATFORMY B2B WIALAN

Dostęp do platformy B2B WIALAN Langer i Wiatr Sp.j. możliwy jest pod adresem https://b2b.wialan.com.pl. Bez logowania użytkownik może przeglądać katalogi
z produktami, natomiast nie zobaczy wszystkich szczegółów dotyczących produktów (dostępności, cen i rabatów). Aby uzyskać pełny dostęp do platformy konieczne jest posiadanie konta klienta. 

Rys.1 - Strona główna


Dostęp do konta klienta mogą Państwo uzyskać za pośrednictwem trzech różnych form kontaktu:

•    z pracownikiem odpowiedzialnym za platformę B2B: (+48) 697630138, 661733307 (Rys.2 – 1.) oraz b2b@wialan.com.pl (Rys.2 – 2.),
•    poprzez kontakt z Przedstawicielem Handlowym firmy WIALAN Langer i Wiatr Sp.j. który współpracuję z Państwa firmą,
•    oraz przez zakładkę „Zacznijmy współpracę” na stronie głównej https://b2b.wialan.com.pl (Rys.2 – 3.).

 

Rys.2 - Zacznijmy współpracę

1.1    LOGOWANIE 

Aby zalogować się do platformy B2B firmy WIALAN Langer i Wiatr Sp.j. należy kliknąć ikonę „Zaloguj się” (Rys.3 – 1.), następnie zostaniemy przeniesieni do panelu logowania. Uzupełniamy pola wpisując adres email oraz hasło (Rys.3 – 2.), które zostały nadane i wysłane na skrzynkę mailową Klienta. Klikając przycisk „Zaloguj się” (Rys.3 – 3.) przechodzimy do kolejnego etapu weryfikacji.

 
Rys.3 – Logowanie

W celu zadbania o Twoje bezpieczeństwo stosujemy podwójną autoryzację konta. DWUETAPOWA WERYFIKACJA wymaga od nas dodatkowo podania kodu sms, który został wysłany na numer komórkowy wskazany w formularzu. Procedura dwuetapowej weryfikacji występuje przy każdej próbie logowania do platformy B2B. Logowanie kończymy klikając przycisk „Potwierdź” (Rys.4 - 1).

Przy pierwszym logowaniu do platformy system poprosi o ustanowienie nowego hasła dla konta Klienta, które następnie zostaje wysłane na mail Klienta w celu potwierdzenia zmiany. 

Rys.4 – Weryfikacji


1.2    RESETOWANIE HASŁA

Jeśli użytkownik nie pamięta hasła ma możliwość zresetowania za pomocą przycisku „Nie pamiętasz hasła?” (Rys.5 – 1.).

 
Rys.5 – Nie pamiętasz hasła?

W kolejnym kroku należy podać adres email (Rys.6 – 1.), na który zostanie wygenerowana wiadomość z linkiem do ponownego hasła. Klikając przycisk „Zresetuj moje hasło” (Rys.6 – 2.) zatwierdzamy prośbę o wygenerowanie nowego hasła. Następnie postępujemy zgodnie ze wskazówkami zawartymi w wiadomości email.

Rys.6 – Resetowanie hasła

Napisz do nas